RETOUR INFORMATIE

Bedenktijd/retour

Het kan weleens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van jou herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden, mits de verzegeling niet verbroken is (hygiëne producten). Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Hieronder lees je waarom deze voorwaarden hanteren.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via contact@perfecthomeshop.eu Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd zijn of als de verzegeling verbroken is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Download HIER het herroepingsformulier om de retourzending aan te melden.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met cafebar832@gmail.com Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Producten met een gebroken verzegeling?

Al onze producten zijn persoonlijk van aard en worden vanuit hygiëne voorschriften verzegeld en gevacumeerd bij jou bezorgt. Dit doen we om de hygiëne en de kwaliteit van het product te waarborgen. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen we helaas niet ruilen en de producten waarbij de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd. Een uitgebreide toelichting vind je in artikel 8 van onze algemene voorwaarden. Onze algemene voorwaarden zijn conform de voorschriften van stichting Webshop Keurmerk.